woensdag 18 april 2012

Impressie Siertuin 2011; Bloemen

Vorig jaar heb ik veel foto's gemaakt in mijn tuin. Meestal doe ik dat gewoon met mijn gsm, die heb ik altijd bij me, en gebruik vaak de app FxCamera om even snel een foto te nemen van iets dat me opvalt. Deze app geeft je foto's een polaroidrand en een wat dromerig, ouderwets effect. Geen scherpe details, wel een romantisch tintje. Hier een aantal van mijn favorieten.

Slapende viooltjes.
Ineens dook deze dotter op in de vijver. Tot op de dag van vandaag weet ik niet waar hij vandaan kwam, maar hij is meer dan welkom.
Mijn favoriete akeleien.
Wat is een tuin zonder vergeet-me-nietjes.
Witte rhododendron
Prachtige oudroze clematis
Goudsbloem en prachtkaars
Zeer enthousiaste kaardebol
Deze roos, White Climber, zou geurloos zijn, maar ruikt werkelijk heerlijk en bloeit tot diep in de herfst.
Een mooie plaag; akkerwinde.
Boerenjasmijn
Panterprintje
Hosta
Mooi en makkelijk, clematis Star of India.
Juffertje-in-t-Groen. Één van mijn favorieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten